Menu

Úložné prostory

Stoly

Židle

Úložné prostory

Doplňky

Obchodní podmínky

Doprava a platba

U samostatně objednaného příslušenství k nábytku či židlím a drobných doplňků jako nástěnné police, věšáky, výsuvy apod. účtujeme poštovné a balné dle charakteru a rozměru zboží. V případě zájmu o samostatné objednání příslušenství nás prosím kontaktujte pro upřesnění možnosti dodání.

Kancelářský nábytek (stoly, skříně kontejnery) dopravujeme výhradně prostřednictvím vlastní dopravní společnost. Důvodem je špatná zkušenost se smluvními přepravci při dopravě tohoto typu zboží. Ostatní druhy zboží dopravujeme buď vlastní autodopravou nebo přepravní službou, pokud to charakter zboží umožňuje.

Termín dodání zboží na území Prahy a blízkého okolí je obvykle do jednoho týdne od objednání, pokud je objednané zboží skladem. Přesto může dojít k situaci, kdy dojde k vyprodání prvků určitého typu nebo barvy. V takovém případě se může dodací lhůta prodloužit o jeden až dva týdny.

Kancelářské židle a doplňky objednané v menším množství odesíláme zpravidla přepravní službou. Zboží takto expedujeme obvykle do 5 pracovních dnů od přijetí objednávky. Při požadavku na expresní dodání nás prosím předem kontaktujte ohledně možností rychlejšího dodání.

Dodání kancelářského nábytku mimo Prahu závisí na objednaném množství a lokalitě dodání. Menší objednávky se snažíme pro rozvozy slučovat, abychom zachovali dopravu po celé ČR zdarma. Ve většině případů se dodací lhůta pohybuje od několika dnů do třech týdnů dle aktuálního plánu rozvozů. Na aktuální plán a skladovou dostupnost se můžete předem informovat na naší zákaznické lince +420 775 191 414 (Po-Pá 9 – 16 hod) nebo na info@neo-office.cz.

Standardně je zboží dodáno vždy za první uzamykatelné dveře objektu. Pokud vám bude zboží dodáváno naší vlastní autodopravou, je možné dohodnout i doručení např. až do patra nebo přímo do vaší kanceláře. V případě zájmu o tuto službu je nutné na to upozornit v poznámce k objednávce. Jen tak je možné přizpůsobit způsob a harmonogram dodání tomuto požadavku. Tato služba je pak poskytována zdarma, pokud není při doručení nutné překonávat schodiště nebo jiné výškové rozdíly, které není možné snadno překonat vozíkem s kolečky. Po předchozí domluvě jsme schopni zajistit i výnos do libovolného patra apod. avšak za příplatek dle charakteru trasy výnosu.

Není-li možné na adresu dodání (tzn. na vzdálenost maximálně 20 metrů od vchodu do budovy) dojet automobilem po zpevněné komunikaci, má zaměstnanec realizující dodávku právo odmítnout její dodání, pokud usoudí, že by mohlo dojít k poškození nebo uvíznutí vozidla z důvodu špatného terénu. To samé platí, pokud není dostatečné přiblížení automobilem vůbec možné např. z důvodu uzavírky, zákazu vjezdu k objektu apod. Odběratel v tomto případě může zboží převzít na jiném k tomu vhodném a automobilem dostupném místě.

Osobní odběr zboží

Osobní odběr nábytku Alfa je možný pouze po předchozí telefonické domluvě a úhradě na adrese skladu – CENTRUM ALFA, V Chotejně 4, 102 00 Praha 10 – Hostivař. Není zde možná platba v hotovosti. U nábytku ostatních značek osobní odběr z technických důvodů není možný, dodáváme jej pouze vlastní autodopravou nebo přepravními službami.

Možnosti platby

– Platba platební kartou on-line / připravujeme

– Platba bankovním převodem – Zboží vám bude odesláno po zaplacení zálohové faktury. Zálohovou fakturu vystavujeme na míru, kvůli častému jednání se zákazníky o velkoobchodních cenách

– Platba na dobírku

Převzetí zboží

Objednané zboží doporučujeme před převzetím od dopravce důkladně zkontrolovat za jeho přítomnosti. V případě, že obal jeví známky poškození přepravou, zásilku nepřebírejte a sepište s dopravcem reklamační zápis. Zásilka bude poté zpět doručena na naši adresu a v nejkratší možné době vám zašleme nové zboží.

Pokud ihned po rozbalení zboží z neporušeného obalu zjistíte výrobní vadu, poškození nebo chybějící části, neprodleně nás o tom prosím informujte telefonicky nebo mailem ideálně s fotografiemi vady zboží.

Montáž kancelářského nábytku

– Rádi vám zajistíme montáž veškerého nabízeného zboží. Cena montáže se zobrazuji ve druhém kroku nákupního košíku, kde je možné zvolit dodání bez montáže či s montáží.

– V uvedené ceně je zahrnuto pouze smontování výrobku do stavu, ve kterém je zobrazeno na našem e-shopu. V ceně není zahrnuto kotvení či zavěšování na stěny. To se týká zejména závěsných polic, skříněk, věšáků tabulí, cedulek apod. Dále v ceně není započteno vrtání, frézování, čí vyřezávání otvorů pro osazení zásuvkových panelů, nadstandardně přiobjednaných průchodek či zámků. Všechny uvedené vícepráce jsme schopni zajistit, cenu vám sdělíme na základě konkrétní poptávky, kterou lze uvést do poznámky k objednávce.

– Kupující je povinen zajistit pracovníkům provádějícím montáž vhodné pracovní podmínky. Musí být umožněno sestavit nábytek na místě jeho umístění či uložení, stěhování již sestaveného nábytku našimi pracovníky na jiné místo je vyloučeno. Stejně tak je bez předchozí domluvy vyloučeno stěhování, montáž či demontáž stávajícího nábytku a jiného zařízení.

Záruka na zboží

Minimální délka záruční doby dle občanského zákoníku je 24 měsíců. Na část zboží poskytujeme delší záruku, která je uvedena vždy v detailu každého nabízeného zboží. K většině zboží není vystavován záruční list, pro uplatnění záruky postačuje námi vystavený dodací list společně s daňovým dokladem – fakturou. Záruční doba začíná běžet od převzetí zboží případně smontování a instalace zboží, pokud je k němu objednána. Záruka se nevztahuje na vady zboží způsobené nevhodným používáním či skladováním, nesprávně provedenou montáží, opravou, údržbou a na vady způsobené přemisťováním smontované sestavy a mechanickým poškozením. Veškerý nabízený nábytek je určen pro použití v běžném kancelářském provozu nebo domácnostech tedy v interiéru budov a v teplotě od 10 do 30°C. Na jakékoliv části nábytku je zakázáno stoupat či jej používat k jinému účelu, než je nábytek určen. Nábytek chraňte před deštěm a přímým stykem s vodou. Nábytek chraňte před sálavým teplem. Nečistoty odstraňujte pouze čistícími prostředky určenými na nábytek. V žádném případě nepoužívejte k odstranění nečistot ostré předměty a chemická rozpouštědla. Nábytkové prvky opatřené kolečky jsou určené k pojezdu po místnosti, nelze s nimi přejíždět větší nerovnosti jako např. práh dveří, schody apod. Zásadně nepřemisťujte smontovanou sestavu více skříní nebo stolů, přemisťovat lze pouze jednotlivé prvky. Kupující i uživatel je povinen seznámit se s návodem k použití a údržbě, který je vždy součástí balení dodávaného nábytku, případně jej na vyžádání obratem zašleme elektronickou poštou, pokud chybí nebo se ztratí během montáže. Do záruční doby se nepočítá doba od reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít.

Prosíme klienty, kteří si montují dodaný nábytek sami (bez objednání naší odborné montáže), aby po dvou až třech týdnech daný výrobek překontrolovali, všechny šrouby dotáhli, případné kování správně donastavili (na požadovanou hmotnost) tak, aby byl výrobek správně nastaven pro plnění své funkce. Prosíme klienta, aby věnoval pozornost tomuto druhému doladění, což zabezpečí výrazné prodloužení životnosti výrobku Námi dodávaná montáž užívá nástroje s přednastavenými momenty, správné a ověřené montážní postupy, které zabezpečí správné nastavení výrobku bez nutnosti kontroly a dotažení.

Uplatnění záruky

Pro uplatnění záruky zašlete popis závady a ideálně také fotografii na adresu info@neo-office.cz, případně nás kontaktujte telefonicky na čísle +420 775 191 414. Náš pracovník s vámi dohodne další postup dle charakteru zboží a jeho vady. Reklamace bude dle zákoníku vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění. Kupující má nárok na náhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady. Za nutné náklady přitom lze považovat pouze nejnižší možnou cenu dopravy, za kterou lze reklamované zboží bezpečně dopravit na adresu naší provozovny nebo servisního střediska. Před plánovaným odesláním zboží nás tedy prosím kontaktujte a zkonzultujte s naším pracovníkem způsob dopravy a adresu pro doručení reklamovaného zboží. V mnoha případech pro úspěšné vyřízení reklamace postačují pouze fotografie vady zaslané mailem. U složitějších případů reklamace řešíme přímo u zákazníka návštěvou našeho reklamačního technika.

Odstoupení od objednávky

Kupující – spotřebitel má v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Odstoupení od kupní smlouvy musí kupující zasílat na adresu elektronické pošty prodávajícího info@neo-office.cz.

Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu.

V případě odstoupení od kupní smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu na adresu skladu – viz web (sekce kontakt). Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. Za případnou ztrátu nebo poškození během přepravy zboží zpět prodávajícímu prodávající neručí.

V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to na číslo účtu, které kupující zašle na adresu reklamace@neo-office.cz. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí.

Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

Provozovatel si vyhrazuje právo na opravu ceny zboží před odesláním zboží, zjistí-li, že bylo zboží nabízeno za chybnou cenu. V takovém případě musí kupujícího o správné ceně informovat a ten musí s úpravou ceny souhlasit. V opačném případě nedojde k uzavření kupní smlouvy a objednávka bude provozovatelem stornována.

U objednávek zboží, které se standardně nedrží skladem a vyrábí se na konkrétní objednávku kupujícího, si vyhrazuje provozovatel právo požadovat úhradu takového zboží předem bankovním převodem nebo platební kartou. Zboží je objednáno do výroby až po přisání úhrady na účet provozovatele nebo přijetí potvrzení o provedení platby kartou. Po zadání do výroby již nelze od takové objednávky odstoupit a kupující je povinen objednané zboží odebrat bez možnosti vrácení kupní ceny. Zboží vyráběné na konkrétní objednávku je považováno za zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu. Z toho důvodu dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží ani po jeho převzetí.

NEO-OFFICE

TYPO + DESIGN STUDIO, s.r.o.
Kokořínská 326/4
IČ: 45796491
DIČ: CZ45796491
Společnost je vedená u Městského soudu v Praze, spisová značka: C11547

číslo účtu: 5339426329/0800

Tel.: +420 775 191 414

E-mail: info@neo-office.cz

TIP: Přidat k nákupu montáž + 290,- Kč